Reklamační řád společnosti Effectconsulting, a.s.

Informace o mimosoudním řešení sporů

 

Tímto reklamačním řádem se řídí vyřizování stížností klientů na činnost společnosti Effectconsulting, a.s. (dále jen „společnost") jako distributora  finančních produktu dle zákona č. 170/2018 o distribuci pojištění a zajištění v postavení samostatného zprostředkovatele pojištění, dle zákona č. 427/2011 Sb. o doplňkovém penzijním spoření v postavení samostatného zprostředkovatele doplňkového penzijní spoření a zprostředkovatele stavebního spoření, a to včetně stížností na činnost všech vázaných zástupců společnosti.

  1. Klient může uplatnit stížnost písemným podáním na adresu sídla společnosti: Effectconsulting, a.s., Komenského 4847/15, 466 01 Jablonec nad Nisou
  2. Klient může uplatnit stížnost podáním emailem na adresu: info@effectconsulting.cz
  3. V podání klient popíše, na co konkrétně si stěžuje a čeho se domáhá a připojí případné listiny (kopie listin) prokazující jeho tvrzení. Společnost si může od klienta vyžádat písemně doplnění nebo upřesnění podané stížnosti. Pokud klient na tuto žádost nereaguje, společnost musí na stížnost stejně odpovědět dle bodu 5. tohoto reklamačního řádu, v odpovědi však nesoučinnost klienta uvede.
  4. Stížnost musí být opatřena vlastnoručním podpisem klienta a jeho identifikací včetně kontaktu minimálně v podobě jména, příjmení a úplné adresy, na kterou si klient přeje obdržet odpověď. Anonymní stížnosti a stížnosti bez uvedení kontaktu na klienta nebudou šetřeny.
  5. Společnost může klientovi nabídnout osobní jednání o jeho stížnosti popřípadě za přítomnosti vázaného  zástupce, na jehož činnost si klient stěžuje. Klient může toto osobní jednání odmítnout, na povinnost společnosti stížnost vyřídit to nemá žádný vliv.
  6. Pro prošetření stížnosti společnost má lhůtu 30ti dnů od přijetí podání případně doplněného podání. V této lhůtě je Společnost  klientovi písemně odpovědět V případě osobního jednání může být písemná odpověď nahrazena písemným zápisem z tohoto jednání podepsaného všemi zúčastněnými. Převzetím zápisu klientem je stížnost považována za zodpovězenou.
  7. Pokud není klient s vyřízením stížnosti spokojen, má tyto možnosti:
  • Obrátit se na dohled nad finančním trhem – Českou národní banku, viz www.cnb.cz Zde se nelze domáhat případné náhrady škody, pokud ji klient jako součást stížnosti požaduje.
  • Pokud se stížnost týká životního pojištění, může se klient obrátit s podáním na Finančního arbitra – viz www.finarbitr.cz Finanční arbitr je kompetentní jak k mimosoudnímu řešení sporu, tak i k rozhodnutí o případné náhradě škody.
  • Pokud se stížnost týká neživotního pojištění nebo stavebního spoření, může klient požádat o mimosoudní řešení sporu Českou obchodní inspekci – viz www.coi.cz
  • Náhrady škody se může klient domáhat též podáním žaloby u věcně a místně příslušného soudu.



Reklamační řád ke stažení
(PDF 174kb)

26.  září 2022

Proč někdy popíráme skutečnost a kdy je to už přes čáru

Před tím, co nás stresuje, se nás naše mysl snaží občas bránit. Někdy ovšem za cenu, že ztrácíme kontakt s realitou. Platí to hlavně tehdy, když používáme psychický mechanismus ...více

25.  září 2022

KVÍZ: Zelené prvky pro každého. Jak ušetřit na vytápění a získat dotaci?

Rostoucí ceny elektřiny a plynu nutí Čechy zateplovat, měnit vytápěcí návyky a pořizovat alternativní zdroje energie. Víte, kdy potřebujete stavební povolení a kdy a jak žádat o ...více

24.  září 2022

Obouval je Zátopek, Raška i Jágr. Česká firma slaví úspěchy i ve světě

Vyrábějí brusle i cvičky, ale nejvíc je proslavily botasky. Byly u toho, když Emil Zátopek udivoval svět svou zaťatou vytrvalostí. Pomáhaly Jiřímu Raškovi při „nádherném letu v ...více

23.  září 2022

Datové schránky dostanou automaticky živnostníci i mnozí zaměstnanci

Doposud jsou datové schránky doménou firem. Pro ostatní jsou pouze dobrovolnou záležitostí. To se však od příštího roku změní. Živnostníci se jí pak již nevyhnou. Zcela automaticky ...více

zdroj: idnes.cz

OVĚŘENÍ PORADCE

Je Váš finanční poradce skutečně partnerem společnosti Effectconsluting?

KONTAKTNÍ ÚDAJE

Effectconsulting, a.s
Komenského 4847/15
466 01 Jablonec nad Nisou

Tel.: (+420) 483 313 715
Mobil: (+420) 725 772 385

E-mail:
info@effectconsulting.cz

Informace o použití souborů COOKIES



PROVOZNÍ DOBA

Po - Pá: 09:00 - 14:30

polední přestávka:
12:00 - 12:30

KDE NÁS NAJDETE

kde nás najdete50°43'25.076"N
15°10'8.175"E

Hlášení o porušení zákona
(č. 170/2018 Sb.)

Rychlý kontakt

Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů.