Effectconsulting zajímá jen to nejlepší


„Ve spolupráci s našimi partnery nabízíme ty nejlepší produkty, které nabízí současný trh, „ představuje základní princip fungování společnosti, orientované na kompletní finanční servis.

Jan Blaschke, jednatel společnosti Effectconsulting.

Sídlo společnosti je sice v Jablonci nad Nisou, působnost je ale celostátní. Momentálně je prioritou Praha a okolí. Je to logické, právě tady je nejvíc pracovních příležitostí, staví se tu, kupují byty, podniká. A to je přesně chvíle, kdy potřebujete radu zkušeného finančního poradce.

BEZPLATNÉ PORADENSTVÍ

Effectconsulting se představuje jako česká nezávislá poradenská společnost. „Jsme zakládající člen Asociace finančních poradců a zprostředkovatelů a člen Asociace finančních zprostředkovatelů a finančních poradců ČR. Získali jsme také akreditaci Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR pro vzdělávání finančních poradců," říká Jan Blaschke a dodává, že proto dnes může s klidem říkat o své společnosti, která vznikla v roce 1994, že je jistota a patří k absolutní špičce mezi zprostředkovatelskými společnostmi, zabývajícími se finančním poradenstvím. Záběr poradenství zahrnuje jak fyzické tak právnické osoby a je bezplatné.

JEN SILNÉ A ÚSPĚŠNÉ

Odborníci z Effectconsulting si ke spolupráci vybírají pouze silné a úspěšné finanční instituce se silným kapitálovým zázemím. Díky tomu mohou nabízet klientům ty nejlepší produkty, které jsou aktuálně na trhu. nabízí současný trh. Konkrétně je to celá škála pojistných produktů - životní i neživotní pojištění. Neživotní zahrnuje pojištění majetku, pojištění průmyslu a podnikatelů, havarijní pojištění, tzv. povinné ručení, ale i stavební spoření, penzijní připojištění a úvěrové financování.

STAVEBNÍ „KAMENY"

Na otázku: Na jakých hodnotách stavíte? odpovídá Jan Blaschke: „Naší předností je individuální přístup založený na analýze potřeb klienta, optimalizaci dlouhodobého řešení a na vytvoření partnerského vztahu s klientem. Po uzavření smlouvy i nadále sledujeme průběh finančního trhu a při nové možnosti, lépe vyhovující klientovi je tato možnost ihned nabídnuta naším odborným poradcem. Jsme vždy na straně klienta. Pro laika je totiž velmi složité se v dnešní době zorientovat v množství pojišťoven, stavebních spořitelem, bank, penzijních fondů a dalších finančních institucí a navíc z dostupných informací je velice obtížné a nároční porovnat a vyhodnotit všechny nabídky a jejich přínos pro konkrétní osobu. Proto je doslova nutné obrátit se na finančního poradce, který je odborníkem v oblasti financí.Navíc platí, že situaci konkrétního klienta ovlivňuje mnoho faktorů a je nutné jej vyřešit kombinací více finančních produktů tak, aby klientovi zajistily výnos a zároveň byly bezpečným řešením i do budoucna."

PRVOTŘÍDNÍ PRODUKTY

Finanční produkty, které Effectconsulting nabízí jsou určeny pro každého klienta. To současně znamená, že jde vždy o prvotřídní produkty, které respektují finanční priority klienta. Udržet krok s vývojem trhu vyžaduje i neustálé vzdělávání finančních poradců. Jan Blaschke to potvrzuje: „Naším cílem je nejen vyškolit další profesionální finanční poradce a zároveň permanentně vzdělávat i náš tým."

 Obchodní týdeník 1-2/2007

 

Finančního poradce nepotřebuje jen ten,
kdo má nadbytek peněz

Dobrý finanční poradce musí umět za klienta předvídat rizika a budoucí potřeby" 
Jan Blaschke, jednatel společnosti Effectconsulting.

Reforma veřejných financí znamená i jasný signál: vytvářet vlastní finanční zdroje. Ne každý si umí poradit sám, a proto se obrátí na finančního poradce. Jakými zásadami ve vztahu ke klientům by se obecně měl řídit opravdu profesionální finanční poradce?

Především by měl svoji práci zahájit důkladnou analýzou situace klienta a vyhodnocením jeho potřeb a dosavadního využívání finančních produktů. Na analýzu pak navazuje finanční plán, který by měl obsahovat nejen financování přání klienta, ale i eliminaci finančních rizik a tvorbu nezbytných finančních rezerv. Dobrý finanční poradce klienta bezpečně vede světem financí a musí za něho i předvídat možná rizika a budoucí potřeby, které klient zatím nevidí.

Vaše společnost se prezentuje jako poskytovatel kompletního finančního servisu.
Co všechno takový servis zahrnuje?

Právě výše popsané činnosti – tedy analýzu a sestavení finančního plánu. A samozřejmě také trvalý servis. Finanční situace klienta se vyvíjí stejně jako nabídka produktů na finančním trhu. Proto nestačí jen jednou něco analyzovat a navrhnout plán, je třeba se s klienty pravidelně setkávat a osobní či rodinné finanční plány aktualizovat.

Je tuzemský finanční trh ve srovnání s vyspělou Evropou stejně bohatý na jednotlivé finanční produkty? Jinak také – umí pokrýt celou škálu potřeb klienta?

Určitě. Problém je v tom, že většina lidí neumí tyto produkty využívat. Na druhou stranu je to pochopitelné, nabídka je tak široká, že běžný člověk nemá možnost se v ní orientovat, a tak ponechá všechny peníze raději na bankovním účtu. To je ale velká chyba. Proto je tu naše služba komplexního finančního poradenství a zprostředkování.

Na druhou stranu jsou Češi (ke své škodě) životně stále „podpojištěni". Neevidujete ale v poslední době v tomto směru zlepšení?

Bohužel i vinou reklamních kampaní některých pojišťoven je životní pojištění v naší zemi dlouhodobě vnímáno jako jakási forma spoření, a to je špatně. Zapomínáme na původní účel pojištění – tedy přenést finanční rizika, v tomto případě spojená se ztrátou příjmů v důsledku smrti či úrazu, na pojišťovnu. Mnoho lidí se například po autonehodách stává závislými na státním sociálním systému či na dobročinnosti různých nadací. Přitom by stačilo kvalitní úrazové pojištění, které mimochodem stojí doslova pár korun, a dotyčný, respektive jeho rodina, by mohli být po vážné autonehodě zajištěni i několikamilionovými částkami. Tato „osvěta" tak zůstává na nás, pojišťovny nabízejí kvalitní produkty rizikového pojištění, ale reklamu dělají jen těm „spořicím".

Za úspěchem každé společnosti stojí konkrétní lidé. Vy s lidským faktorem nemůžete mít problémy, když patříte ke špičce mezi finančními zprostředkovatelskými společnostmi?

Naše společnost se vyznačuje relativně malým kolektivem profesionálních poradců, kteří se své činnosti věnují dlouhodobě a naplno. Nemáme tedy problémy s fluktuací a s tím související nízkou kvalitou péče o klienta.

Důležitá je také druhá strana – finanční instituce, se kterými spolupracujete.

I v tomto případě jste měli štěstí... My si je velmi pečlivě vybíráme a u řady z nich i upravujeme, zejména pojistné produkty, pro nás na míru. Nejde tedy ani tak o štěstí, jako o zcela cílenou a řízenou činnost.

Ještě si upřesním: pro jaký typ klienta nejčastěji pracujete?

Jednoznačně pro fyzické osoby, tedy jednotlivce a rodiny, kteří chtějí se svými financemi efektivně nakládat a optimálně využívat produkty na finančním trhu. Panuje mýtus, že finančního poradce potřebuje jen ten, kdo má peněz nadbytek. To je ale zásadní omyl. Právě ten, komu se zdánlivě peněz nedostává, by se měl poradit, jak tuto situaci řešit. Pracujeme tedy převážně s klienty s běžnými příjmy, ale samozřejmě umíme i klienty s příjmy  nadstandardními. Nejde tedy o výši příjmů či majetku, ale o vůli chtít se svojí situací něco udělat a poslechnout si k tomu názor odborníka.

Druhou kategorií našich klientů jsou zaměstnavatelé, kteří chtějí optimalizovat systém zaměstnaneckých výhod a optimálně přispívat svým zaměstnancům na penzijní připojištění nebo životní pojištění, což stát daňově podporuje jak na straně zaměstnavatelů, tak i zaměstnanců. Zde nabízíme rovněž komplexní služby, zaměstnavatel se při spolupráci s námi nemusí vůbec o nic starat.

 Obchodní týdeník 20/2007

21.  říjen 2018

Kvíz: Dopadli byste v testu o kyberbezpečnosti lépe než studenti?

Češi mají v otázce kyberbezpečnosti stále mezery. I proto se Česká bankovní asociace rozhodla letos pokračovat v úspěšném projektu Bankéři jdou do škol. Vyzkoušejte si, co vše ...více

20.  říjen 2018

Nechceme být pouhými překupnicemi květin, říkají mladé podnikatelky

Jsou mladé, vzdělané a plné energie. Nedávno otevřely v centru Brna neobvyklé květinářství s atmosférou baru. Přestože musely Barbora Zimolová a Šarlota Palová do svého podnikání ...více

19.  říjen 2018

Kolik ušetří senioři od určitého věku za MHD, vlak a autobus

Jedním z výrazných bonusů seniorského věku je levnější cestování. Přinášíme servis informací, kolik a kde senioři ušetří a kdy se jich slevy týkají. Nejviditelnější změna v ...více

19.  říjen 2018

Unikátní výzkum: kam investují čeští milionáři a co je znepokojuje

V Česku je podle odhadů 28 tisíc dolarových milionářů. Své soukromí si však střeží. Dozvědět se, kam investují a jak se chovají například ke svým dětem, není jednoduché. Už ...více

zdroj: idnes.cz

OVĚŘENÍ PORADCE

Je Váš finanční poradce skutečně partnerem společnosti Effectconsluting?

KONTAKTNÍ ÚDAJE

Effectconsulting, a.s
Komenského 4847/15
466 01 Jablonec nad Nisou

Tel.: (+420) 483 313 715
Mobil: (+420) 725 772 385
Fax:
(+420) 483 317 275

E-mail: info@effectconsulting.cz
Prohlášení o ochraně soukromí

PROVOZNÍ DOBA

Po - Pá: 09:00 - 14:30

polední přestávka:
12:00 - 12:30

KDE NÁS NAJDETE

kde nás najdete50°43'25.076"N
15°10'8.175"E

Rychlý kontakt