Reklamační řád společnosti Effectconsulting, a.s.

Informace o mimosoudním řešení sporů

 

Tímto reklamačním řádem se řídí vyřizování stížností klientů na činnost společnosti Effectconsulting, a.s. (dále jen „společnost") jako distributora  finančních produktu dle zákona č. 170/2018 o distribuci pojištění a zajištění v postavení samostatného zprostředkovatele pojištění, dle zákona č. 427/2011 Sb. o doplňkovém penzijním spoření v postavení samostatného zprostředkovatele doplňkového penzijní spoření a zprostředkovatele stavebního spoření, a to včetně stížností na činnost všech vázaných zástupců společnosti.

  1. Klient může uplatnit stížnost písemným podáním na adresu sídla společnosti: Effectconsulting, a.s., Komenského 4847/15, 466 01 Jablonec nad Nisou
  2. Klient může uplatnit stížnost podáním emailem na adresu: info@effectconsulting.cz
  3. V podání klient popíše, na co konkrétně si stěžuje a čeho se domáhá a připojí případné listiny (kopie listin) prokazující jeho tvrzení. Společnost si může od klienta vyžádat písemně doplnění nebo upřesnění podané stížnosti. Pokud klient na tuto žádost nereaguje, společnost musí na stížnost stejně odpovědět dle bodu 5. tohoto reklamačního řádu, v odpovědi však nesoučinnost klienta uvede.
  4. Stížnost musí být opatřena vlastnoručním podpisem klienta a jeho identifikací včetně kontaktu minimálně v podobě jména, příjmení a úplné adresy, na kterou si klient přeje obdržet odpověď. Anonymní stížnosti a stížnosti bez uvedení kontaktu na klienta nebudou šetřeny.
  5. Společnost může klientovi nabídnout osobní jednání o jeho stížnosti popřípadě za přítomnosti vázaného  zástupce, na jehož činnost si klient stěžuje. Klient může toto osobní jednání odmítnout, na povinnost společnosti stížnost vyřídit to nemá žádný vliv.
  6. Pro prošetření stížnosti společnost má lhůtu 30ti dnů od přijetí podání případně doplněného podání. V této lhůtě je Společnost  klientovi písemně odpovědět V případě osobního jednání může být písemná odpověď nahrazena písemným zápisem z tohoto jednání podepsaného všemi zúčastněnými. Převzetím zápisu klientem je stížnost považována za zodpovězenou.
  7. Pokud není klient s vyřízením stížnosti spokojen, má tyto možnosti:
  • Obrátit se na dohled nad finančním trhem – Českou národní banku, viz www.cnb.cz Zde se nelze domáhat případné náhrady škody, pokud ji klient jako součást stížnosti požaduje.
  • Pokud se stížnost týká životního pojištění, může se klient obrátit s podáním na Finančního arbitra – viz www.finarbitr.cz Finanční arbitr je kompetentní jak k mimosoudnímu řešení sporu, tak i k rozhodnutí o případné náhradě škody.
  • Pokud se stížnost týká neživotního pojištění nebo stavebního spoření, může klient požádat o mimosoudní řešení sporu Českou obchodní inspekci – viz www.coi.cz
  • Náhrady škody se může klient domáhat též podáním žaloby u věcně a místně příslušného soudu.



Reklamační řád ke stažení
(PDF 174kb)

26.  květen 2022

Pronájem počítače mi kvůli inflaci firma navýšila. Můžu od smlouvy odstoupit?

Inflační doložka není žádnou novinkou. Jenže zatímco když je inflace kolem 3 %, zpravidla nás nechává chladnými a pronajímatel ji mnohdy ani neuplatní, inflace 14 % je už něco ...více

26.  květen 2022

KOMENTÁŘ: Emoce napáchají více škod než výběr fondu. Sledujte tři úrovně investování

Aktivita samotného investora často přináší více škody než užitku. Trh nelze časovat, dopředu nevíme, který okamžik je ten nejvyšší nebo nejnižší. Velmi často tak investor ...více

25.  květen 2022

KOMENTÁŘ: Navrhovaná změna zákonné záruky je spíše proti zájmům zákazníků

Vláda předložila poslancům novelu občanského zákoníku, ve které se navrhuje od základu změnit mimo jiné tak podstatnou věc, jakou je zákonná záruka. Co je podstatou návrhu a jak by ...více

25.  květen 2022

Vyšší benefit na „penzijko a životko“ je lepší než zvýšení hrubé mzdy

Penzijní spoření a životní pojištění jsou finanční produkty, na které může zaměstnanci daňově přispívat zaměstnavatel. Daňová úspora u těchto příspěvků je přitom značná. ...více

zdroj: idnes.cz

OVĚŘENÍ PORADCE

Je Váš finanční poradce skutečně partnerem společnosti Effectconsluting?

KONTAKTNÍ ÚDAJE

Effectconsulting, a.s
Komenského 4847/15
466 01 Jablonec nad Nisou

Tel.: (+420) 483 313 715
Mobil: (+420) 725 772 385

E-mail:
info@effectconsulting.cz

Informace o použití souborů COOKIES



PROVOZNÍ DOBA

Po - Pá: 09:00 - 14:30

polední přestávka:
12:00 - 12:30

KDE NÁS NAJDETE

kde nás najdete50°43'25.076"N
15°10'8.175"E

Hlášení o porušení zákona
(č. 170/2018 Sb.)

Rychlý kontakt

Kliknutím na tlačítko odeslat potvrzujete, že jste se seznámili se zpracováním osobních údajů.